.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تساوی نساجی مازندران مقابل اتکا در گرگان

تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری تدارکاتی مقابل اتکا گرگان با یک گل متوقف شد.

به گزارش مازندلیگ، عصر امروز قرمزپوشان قائمشهری جهت کسب آمادگی بیشتر برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در  ورزشگاه آزادی گرگان مقابل اتکا قرارگرفتند و با نتیجه یک بر یک متوقف شدند.

دو تیم  نیمه اول این دیدار یک دیدار سراپا حمله و جاندار را به نمایش گذاشتند ولی این تیم اتکا بود که توانست این نیمه را با یک گل به سود خود به پایان برساند.

رضا میزانی- مجید کاویانپور-افشین زیاد نژاد-اسماعیل بابا جانی-احمد آشوری–محسن پور حاجی-ابراهیم لوینیان-هادی سهرابی-احسان عبدی و عادل رمضانی ترکیب نساجی در نیمه اول این دیدار بودند.

اما در نیمه دوم شاهد تحرک و بازی زیباتری از سوی ببرها بودیم . اسماعیلی که سعی کرد در نیمه اول  از بازیکنانی استفاده کند که کمتر فرصت حضور در میدان پیدا می کنند ، در نیمه دوم ترکیب اصلی خود را به میدان فرستاد تا شاهد بازی همیشگی و غیرقابل مهار نساجی چی ها باشیم تا بالاخره گل زیبای مسعود ابطحی در این نیمه باعث شد این بازی با نتایج یک بر یک به پایان برسد.

شعبانی-عماد قاسمی-مجید کاویانپور-محسن میرابی-اسماعیلی-خلیلی-خداشناس-نوربخش-سمیعی-ابطحی و فرید عابدی بازیکنان نساجی در نیمه دوم این دیدار را تشکیل می دادند.

 از نکات قابل توجه این دیدار علاوه بر حضور احمد سعادتمند ،جویباری و سعید کاظمی در ورزشگاه آزادی گرگان ، می توان به حضور تعداد قابل توجهی از هواداران نساجی در این دیدار اشاره کنیم که با وجود هوای بسیار سرد و بارانی گرگان، مسیر 158 کیلومتری و 517 متری قائمشهر تا مرکز استان گلستان را به جان خریدند تا بازیکنان نساجی در این دیدار تنها نباشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.